Motivasyon

merhaba bu blog okunmuyacak büyük ihtimalle farkındayım fakat 1 kişi okusa bile bu benim için
bir gurur bugun bir konusma yapıcam.bu hayatta herşeyi basarabilirsiniz.mesela hayalleriniz vardır
bilgisayarmı almak istiyorsun kendine babana bunu söyleme kendin başar nasıl oldugunu bilemem
ama benim gibi blog açıp sevilen yazılar paylaşabilirsin.ben yararlı bilgiler paylaşıyorum.sadece
veya youtube a video atıp trendleri atıp büyük miktarlarda para kazanabilirsin.kendim zamanında
kazandıgım için söylüyorum.herneyse asıl konumuza geçelim.dediğim gibi başarabilirsiniz.
herşey mümkün okuldan güzel bir not getirmek istiyosan hayvan gibi çalış hiç durma
dediğimi anlıyorsunuzdur umarım kendinize inanın arkadaşlar.zaman geçiyor.zaman öldürmeyi bırakın şuan aklınızda hangi hayaliniz varsa bunu başarın.pazartesi değil bugun baslıyacaksın.
bu senin hayatın istediğin hayatı yasayabilrisin.sen bir insansın.umarım dediklerimden birşeyler
çıkartmışssınızdır
ve son olarak buraya bir söz bırakayım:İMKANSIZ DİYE BİRŞEY YOKTUR.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biyoremediasyon Nedir?

Pelikula Nedir?

CN Tower